Page 209 - Pendidikan Terbuka Untuk Indonesia Emas
P. 209
5. Pendidikan Terbuka dan Keadilan Ekonomi
Rumble, Greville (Ed.). (2004). Papers and Debates on the
Economics and Costs of Distance and Online Learning.
Bibliotheks und Informations system der Universität
Oldenburg. Di unduh pada 22 Februari 2020 dari http://
citeseerx.ist.psu.edu/
Tsang, M.C. (1988). Cost analysis of the cost-effectiveness
of CAI and factors associated with its successful
implementation in higher education. AEDS Journal,
15(1), pp. 10-22.
UNESCO. (1977). The economics of new educational media.
Educational methods and techniques. Paris: UNESCO.
UNESCO. (2002). Open and distance learning: Trends, policy
and strategy consideration. Paris: UNESCO.
Universitas Gajah Mada. (2017). Usulan rencana kegiatan
dan anggaran tahun anggaran 2018. Yogyakarta:
Universitas Gajah Mada. Diunduh pada 24 Februari
2019 dari https://ugm.ac.id/id/informasi-publik/
Universitas Indonesia. (2018). Rencana kerja dan anggaran
2018. Direktorat Perencanaan dan Anggaran, Universitas
Indonesia. Diunduh pada 24 Februari 2019 dari https://
www.ui.ac.id/download.html/
Universitas Riau. (2018). Laporan keuangan tahun anggaran
2018. Diunduh pada 24 Februari 2019 dari https://unri.
ac.id/wp-content/uploads/2019/09/
Universitas Terbuka. (2019). Laporan kerja rektor Universitas
Terbuka 2018. Jakarta: Universitas Terbuka
Wagner, L. (1982). The economics of educational media.
London: The MacMillan Press Ltd.
Bajracharya, J.R. (2017). Cost-effectiveness analaysis of “ICT
in education” in developing countries. International
Journal of Scientific and Engineering Research, 8(1), hal
1546-1562.
205